عضله سازی با ده فرمان تغذیه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
عضله سازی با ده فرمان تغذیه

تغذیه عضله سازی علم پیچیده ای ندارد. این تغذیه مرتبط با علم پایه است و بیشتر وابسته به نظم و انضباط است. لازم است که رژیم سرشار از غذاهای سالم داشته باشید.

تغذیه بحثی است که بعضی فیتنس کاران آن را نادیده می‌گیرند. اما حقیقت دارد که اگر به آن بی‌توجهی کنید رشد عضلانی تان محدود می شود. اینجا ده فرمان برای تغذیه مربوط به عضله سازی را بررسی می‌کنیم که به زبان بسیار ساده بیان شده اند.

 ۱ . روزی ۶ وعده غذایی مرغوب بخورید. مصرف وعده های غذایی بیشتر در طول روز باعث افزایش متابولیسم می‌شود 

۲. در هر وعده غذایی پروتئین و کربوهیدرات مرکب مصرف کنید. 

۳. از مکمل های غذایی استفاده کنید.  ( مولتی ویتامین و مواد معدنی ) 

۴ . از مصرف قندهای ساده اجتناب کنید.  ( مانند قند و شکر ) 

۵ . از چربی ها و نمک اضافی پرهیز کنید.

 

۶.  قبل از تمرین سوختگیری کنید. ( مصرف وعده کوچک که حاوی کربوهیدرات و پروتئین خوب باشد ) 

۷. وعده بعد از تمرین چه نوشیدنی ، چه غذا مهمترین وعده غذایی برای تامین نیازهای غذایی بدن است.

۸ . آب بنوشید زیرا مهمترین ماده در بدن انسان آب است . 

9. با برنامه ریزی برای رژیم غذایی خود از هله هوله خوردن اجتناب کنید.

10.  در پایان روز اگر می خواهید و زن بگیرید و عضله سازی باید بیشتر از فعالیت های بدن ، کالری مصرف کنید

 


ورود به سایت

 

خوش آمدید

سلامتی همان چیزی است که همه ما می خواهیم  . تنها زمانی که  سالم هستیم می توانیم از تمام چیزهای خوبی که در اطراف ما اتفاق می افتد لذت ببریم .