ترکیب بدن یا Body Composition

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ترکیب بدن چه کارایی در علم تغذیه و تناسب اندام دارد؟

بدن انسان از چه بخش هایی تشکیل شده است؟ به عبارت ساده تر وقتی میگوییم شخصی x کیلوگرم است، دقیقا شامل چه بخش هایی است؟

هر کدام چه درصدی از وزن ما را تشکیل میدهند؟

نسبت ایده آل این ترکیبات چگونه است؟

دانستن ترکیب بدن جه ارتباطی با رژیم های غذایی و تناسب اندام دارد؟

چگونه ۱۰۰ سال عمر کنیم ؟

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

زندگی مانند چشم به هم زدن می گذرد، روزهای ما به ماه تبدیل می‌شود و ماه های ما به سال، سریع تر از آنچه که ما تصورش را می کنیم و فقط زمان های خاص و منحصر به فردی مثل تعطیلاتمان ، جشن تولدمان، ازدواجمان و تولد بچه های مان است که زندگی کوچک ما را پر اهمیت می کنند.

سرطان دنبال شماست، بدوید!

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 پروفسور علی گرجی - کم تحرکی و بی‌تحرکی امروزه یکی از مشکلات اساسی جوامع بشری است که معضلات متعددی از جمله چاقی و افزایش وزن را برای ما به ارمغان می‌آورد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

ممکن است زیاد در مورد فواید درمانی این شیوه  (ماساژلاغری)در از بین بردن چاقی شنیده نباشد. این روزها درمانگران جهان  بر این باورند که استفاده از ماساژدرمانی به تنهایی یا به‌عنوان درمانی در کنار سایر شیوه‌های درمانی قادر است نتایج بسیار خوبی را در شیوه لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

کاهش وزن و 6 اصل اول آن را بیشتر بشناسید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تغییرات جزئی در شیوه زندگی ۱۰۰% نتایج بزرگی به همراه خواهد داشت ، مشروط بر اینکه به درستی در راه رسیدن به این هدف گام بردارید و برای آن زمان بگذارید.

تاثیر ورزش در پایین نگاه داشتن سن فیتنس و تناسب جسمی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تونی دیاموند هر بامداد برای یک ساعت پیاده‌روی سریع به یک پارک محلی می‌رود. سپس یک ساعت دیگر می دود. او همچنین هفته‌ای دو یا سه بار برای بدنسازی به باشگاه ورزش می‌رود.

درست بخوابيد، بنشينيد، بايستيد!

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

كارهای روزانه به‌طور مستقیم روی ستون مهره‌هافشار می‌آورد و به‌خصوص ناحیه كمری ستون مهره‌ها كه تحرك بیشتری دارد، آسیب‌پذیرتراست و بیشتر در معرض فشار قرار می‌گیرد...  

بیماری قلبی و راه حل های ورزشی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

با یک برنامه تمرینی منظم میتوان بیماری قلبی و خطر احتمالی ابتلا به آن را معکوس کرد

نکاتی مهم برای افزایش وزن

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بسیاری از افراد بخصوص نوجوانان به دنبال راههایی جهت افزایش وزن و افزایش سایز بدن خود می باشند. در واقع باید بدانید که هر گونه افزایش یا کاهش وزن در بدن به توازن انرژی در بدن ما بستگی دارد.

سه کلید موفقیت در ورزش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

سه کلید موفقیت در ورزش، آموزش خوب، تمرین و تکرار خوب، و از همه مهم تر اطمینان به مهارت های خودتان هست. بسیاری از افراد پذیرش نادرستی درباره ی یادگیری تکنیک های جدید دارند.

ترک سیگار با راهکار های ورزشی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ورزش کردن چگونه شما را در جهت ترک سیگار کمک می‌کند ؟

امروز اولین روز سال نو میلادی. روزی که به خودت قول دادی سیگار رو ترک کنی. کار سخت و دشواری به نظر میاد. اما تحقیقات جدید نشان دادند ورزش کردن میتونه به شما در جهت ترک سیگار کمک کند. 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

اگر هر روز کاری را انجام دهید که بیزار هستید مطمئن باشید پس از مدتی دچار افسردگی شده و دیگر درآمد ناشی از آن هم شادتان نمی‌کند. 

نکاتی در رابطه با رشد عضلانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

فیزیک بدنی فرد تا حد زیادی به عوامل ژنتیکی بستگی دارد، به همین دلیل است که افزایش وزن و رشد عضله برای فردی که طبیعتا" لاغر است مشکل می باشد.

ورود به سایت

 

خوش آمدید

سلامتی همان چیزی است که همه ما می خواهیم  . تنها زمانی که  سالم هستیم می توانیم از تمام چیزهای خوبی که در اطراف ما اتفاق می افتد لذت ببریم .